Thursday 15 December 2011

:: Conteng Atas Pasir ::



Assalamualaikum !

> conteng atas pasir

conteng atas pasir ? ape tu ? haa . hari tu aku pergi family day dekat Kampung Kuala Sungai Baru , Melaka .samapi2 je , terus turun ke laut . nak pergi teng0k pemandangan katakan . hihi . sambil2 tu main c0nteng2 dekat pasir , teringat pulak dekat abg c0ver . sebab aku minat lagu cover Abg Wann J .  suara dia merdu !  
haritu aku ada p0st gambar kat bawah ni dekat faceb0ok  . 
.
.
.
.

V



Klik Pada Gambar Untuk Nampak Lebih Jelas



ahakss! 
.
.


Klik Pada Gambar Untuk Nampak Lebih Jelas 


agaknya Abg Wann tahu k0t ak cr0p gambar ni , s0 dia minta gambar sebenar . ak pun tak kesah, pastu ak tag lah dekat dia .  

.
.
.
.
V


Klik Pada Gambar Untuk Nampak Lebih Jelas

Dengan muka tak malu , aku tanya Abg Wann nak buat apa dengan gambar tu ? dia pun cakap dia nak edit .  aku 0keh jer , hehehe ! :)  tak lama tu , dia suruh tengok blog . dia cakap gambar yang dia edit tu ada dekat blog . aku pun excited nak buka blog dia , sekali dia p0st daa .. siap nama  tulisan BESAR tu .  ahakssss , malu k0t ! haha. papepun TERIMA KASIH YE ABANG COVER ! 


.
.
.
.
V


Klik Pada Gambar Untuk Nampak Lebih Jelas


inilah hasilnya , semart jugak abg edit ye , hehe !  ",


#orite , aku mahu tidur dulu .. ngat0k sudaa ! nanti aku update blog lagi ye.. kbaiii (!) #wasalam#



Sekian , Farah Razak






No comments:

Post a Comment