Sunday 1 January 2012

.:: S P M .::


Assalamualaikum , ", 



S P M ? tajuk macam tak de kene mengena . haha ! abaikan jer . ermm..kejup je dah tahun baru 2012 . tahu amat penting buat ku ... lagi beberapa hari je lagi sek0lah nak buka ..tahun ni aku amik SPM dan aku tak caya umur aku dah 17 tahun.. hehe .. azam aku nak dpt result yg cemerlang dlm SPM , Insyallah dgan izin ALLAH  awal2 lagi mak aku dah pesan.. jangan main2 dah lagi .. ermm , betul jugak tu .. dah hbih S P M s0k main lah puas2 ... nak tahu apa yg mak aku  d0k cakap jangan main2 lagi tu ? ha ..ni yg aku aku nak cerita ni . . 

Pertama , FB .
 mak aku dah tak bagi bukak Muka Buku (FB) hari2 dah . 
hari minggu jer b0leh bukak . x pe lah mak .



Kedua , Gitar .
 gitar kalau nak main bila hari minggu jer. 
sunyi lah nanti. 
kalau ada org yg main kan best .



Ketiga , Keyboard .
akk aku suruh mak aku sur0k cabel keyb0ard. 
haishh , jahat k0t . tapayah nak sur0k2 .
nnti aku dpt carik , hikhik .



Terakhir sekali , Youtube
samalah jugak , tunggu hari minggu baru b0leh bukak . 
aku suka teng0k dan dengar 0rg buat c0ver lagu . 
sebab suara di0rang sedap . 
lagi satu aku minat nak belajar gitar dengan piano/keyboard. 
sebab tulah aku selalu selalu sanggat buka Youtube nih.
mak aku kadang2 marah juga, biasalah tu kan .
sebab tak henti2 :) 
nak kata pandai main keyb0ard tak juga , aku main pakai chord gitar .
chord gitarkan senang sikit kalau main dekat keyb0ard. Hihihi . 
mak aku cakap nanti kalau bukak , satu kerja pun tak jalan . 
betul jugak la tuh kan . hihihi. 



Ingatan --> kepada abg2 cover , teruskan mengupl0ad vide0 c0ver anda . nanti ada masa saya akan teng0k vide0 c0ver anda . Terima Kasih Abg c0ver . kbaiii ^_^ 

0kehlah, den dah ngant0k dah ni haa. nanti sambung balik ye . kbaii ! Assalamualaikum ",




No comments:

Post a Comment